DFA Records (1).
Primer dels monogràfics dedicats a la cèl·lula punkitrònica novaiorquesa que s'amaga darrera les sigles de DFA (Death from Above). Suor, electro-dance, ritmes sincopats, tecnologia bastarda, dance to the underground. James MURPHY/Tim GOLDSWORTHY són, directament o indirecta, els responsables que durant els propers dimarts i diumenges al Toc de Queda soni el que sonarà: per a ells les responsabilitats... glups!!!
A finals del 2001 apareixia en els circuits musicals de Nova York un segell discogràfic que, amb el temps, ha esdevingut un dels més excitants caus d'electrònica lo-fi dels darrers anys. Barrejant l'esperit del punk, la no filosofia de la no wave, els postulats del rock alternatiu i la manca de complexes de la festa i les pistes de ball, naixia DFA Records, el motiu pel qual nosaltres dedicarem 180 minuts de Toc de Queda a submergir-nos en el canallisme tecnològic d'aquesta troupe.
Els primers convidats d'avui són la gent de THE RAPTURE, dels quals repassarem molts dels temes que els vinculen a DFA: tant els seus primers senzills (algun fins i tot editat per Sub Pop amb MURPHY a la producció) com els temes del seu aclamat "Echoes" (DFA, 2003).
Posteriorment ens ocuparem del duet Delia GONZALEZ & Gavin RUSSOM, artistes de performances molt sui generis (busqueu algun dels seus espectacles al You Tube... no hi ha color!!!) i paradigmes de la Nova York més freaky. Parlarem de la seva música i també de la de la seva banda paralel·la, BLACK LEOTARD FRONT (el nom ja ho diu tot) en aquest cas amb James MURPHY i Christian HOLSTAD com a acompanyants.
Esperem que sueu força... i que os ho prengueu com cal: petardades de dance-punk des del cor del Village.
A finals del 2001 apareixia en els circuits musicals de Nova York un segell discogràfic que, amb el temps, ha esdevingut un dels més excitants caus d'electrònica lo-fi dels darrers anys. Barrejant l'esperit del punk, la no filosofia de la no wave, els postulats del rock alternatiu i la manca de complexes de la festa i les pistes de ball, naixia DFA Records, el motiu pel qual nosaltres dedicarem 180 minuts de Toc de Queda a submergir-nos en el canallisme tecnològic d'aquesta troupe.
Els primers convidats d'avui són la gent de THE RAPTURE, dels quals repassarem molts dels temes que els vinculen a DFA: tant els seus primers senzills (algun fins i tot editat per Sub Pop amb MURPHY a la producció) com els temes del seu aclamat "Echoes" (DFA, 2003).
Posteriorment ens ocuparem del duet Delia GONZALEZ & Gavin RUSSOM, artistes de performances molt sui generis (busqueu algun dels seus espectacles al You Tube... no hi ha color!!!) i paradigmes de la Nova York més freaky. Parlarem de la seva música i també de la de la seva banda paralel·la, BLACK LEOTARD FRONT (el nom ja ho diu tot) en aquest cas amb James MURPHY i Christian HOLSTAD com a acompanyants.
Esperem que sueu força... i que os ho prengueu com cal: petardades de dance-punk des del cor del Village.
Tracklist
01. THE RAPTURE: «Out of the races and onto the tracks» (Sub Pop, 2001)
02. THE RAPTURE: «House of jealous lovers» (DFA, 2002)
03. THE RAPTURE: «Silent morning» (DFA, 2002)
04. THE RAPTURE: «Alabama sunshine» (DFA, 2002)
05. THE RAPTURE: «Echoes (DFA edit)» (DFA, 2003)
06. THE RAPTURE: «Sister saviour» (DFA, 2003)
07. Delia GONZALEZ & Gavin RUSSOM: «El monte» (DFA, 2003)
08. Delia GONZALEZ & Gavin RUSSOM: «Rise» (DFA, 2003)
09. BLACK LEOTARD FRONT: «Casual friday» (DFA, 2005)
01. THE RAPTURE: «Out of the races and onto the tracks» (Sub Pop, 2001)
02. THE RAPTURE: «House of jealous lovers» (DFA, 2002)
03. THE RAPTURE: «Silent morning» (DFA, 2002)
04. THE RAPTURE: «Alabama sunshine» (DFA, 2002)
05. THE RAPTURE: «Echoes (DFA edit)» (DFA, 2003)
06. THE RAPTURE: «Sister saviour» (DFA, 2003)
07. Delia GONZALEZ & Gavin RUSSOM: «El monte» (DFA, 2003)
08. Delia GONZALEZ & Gavin RUSSOM: «Rise» (DFA, 2003)
09. BLACK LEOTARD FRONT: «Casual friday» (DFA, 2005)
1 Comments:
Quant deu el Murphy al Mark E. Smith? molt, bastant.... fins i tot massa.
Publica un comentari a l'entrada
<< Home