dissabte

Bob Dylan / Chronicles


Em va costar uns mesos, unes setmanes i un
es quantes hores però finalment vaig fer el gest de llegir-me el "Cròniques" d'en Dylan que en el seu moment em regalà l'homo mierensis i que ara (definitivament) he enllestit... i he après mooooltes coses.

A banda del Newport Festival, les xiulades, la traició, Woddy GUTHRIE, el "Blowin' in the wind" i altres tòpics, el llibre t'end
insa cap a èpoques i situacions on no reconeixia en Dylan. Parla de la Guerra Civil Americana, de la tradició esquerrana americana, d'autors i intèrprets dels 50's i 60's (Roy ORBISON), Jodie REYNOLDS, Hank WILLIAMS...) i de les noves i velles glòries del folk (Dave VAN RONK, Cisco HOUSTON, Pete SEEGER...), dels tumultuosos seixanta.


Així que he recuperat els meus discos i cd's d'en Mr. Zimmerman...

"The freewheelin' Bob Dylan" [1963] ... en préstec de la Ribas Foundation Records.
"Bringing it all back home" [1965]
"Higway 61 revisited" [1965]
"Blonde on blonde" [1966]
"Nashville skyline" [1969] ... aquest en vinil
"Blood on the tracks" [1975] ... també en vinil
"Desire" [1976]



... i em disposo a capbussar-me un cop més en la seva increïble història sonora


1 Comments:

Blogger Jordi Ximeno say...

i què? vols que et felicitem per haver-te llegit un llibre? vinga va....!!!!

1:46 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home